ny blogg ?

-

Jaa, jag vet, jag sa att jag aldrig mer skulle blogga, men vad ska man göra när man kommer hem från skolan och allt suger och man vill säga något men ingen är hemma ?

Nej, jag pratar inte för mig själv, det var därför jag skaffade blogg igen, hur många bloggar har jag haft ? Typ tjugo men who cares ? Den här bloggen är typ bara för mig, eller alltså folk får ju läsa den men jag bryr mig inte om vad ni tycker, jag har inte ens berättat för vännerna att jag har en ny blogg, jag tycker det inte är så märkvädrigt med bloggar längre. Det är som att typ gå in på H&M och köpa en ny tröja, man berättar det inte alltid. Så är det med min blogg, det är som en ny tröja som ingen vet att jag har köpt, så punkt slut. Hehe, nej nu ska jag ändra design, den här ser rent utsagt förjävlig ut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback