torsdag

-

Igår på kvällen drog jag till Sophie, min storasyster. Vi gjorde nada, och då menar jag verkligen nada. Vi satt typ inne på youtube och kollade på tv, hehe jag kom hem vid tolv och kollade på CSI:NY.

Idag gick jag upp typ kvart i nio, jag va ganska trött men jag var tvungen att ta mig samman, hehe.
Skansen ägde verkligen idag ! Men vi tror att en säl dog, alltså det är svårt att förklara men helt plötsligt så bara sjunker ena sälen ner till botten och den ligger där nere helt stilla och den kom typ aldrig upp igen !!!! Vi drog efter tio minuter och då hade den inte rört en fena, helt stört. Sen så drog vi och åt kebab :), efter det åkte vi hem. Jag kom väl hem vid fyra och då gick jag hem till Estefania och va med henne och Ruth, sen kom Josephine och då drog Ruth, hehe lite krångligt jag vet. Ikväll så ska jag va med Estefania, jag vet inte riktigt vad vi ska göra, , vi ska väl va med massa andra, kanske dra in till stan eller något. Aja, nej nu ska jag dra.

♥   ♥   ♥

Kommentarer
Postat av: Maddy

tack, vad bra att du gillar min blogg=)

2009-05-22 @ 10:58:45
URL: http://greenpearls.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv: Tack! :D Ja, kanske ses vi där

2009-05-22 @ 12:18:08
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback