halvdag

-
Idag har jag haft halvdag i skolan :). Det var ganska najjs , men jag förstod faktiskt inte varför vi ens behövde komma till skolan för, jag började liksom tio och slutade tjugo i tolv, hel onödigt som sagt. Nu är jag hemma och har just hittat min gamla MP3 med massa gamla låtar som jag ska lyssna på :) undrar om någon låt är kopplad till minnen, jaja vi får väl se :) hehe.
Imorgon ska jag till skansen :) wiiee, med min pappa, lillebror och farmor. Det ska bli skitmysigt, sen på kvällen ska jag hem till mamma och då ska jag väl träffa Estefania. Det är lite jobbigt att bo varannan vecka, men det är värt det. Annars får jag bara vara hemma hos mamma varannan helg eftersom skolan ligger en timme bort med bussen :( och fem minuter bort hos pappa :P. Jäkla pappa som flyttade från Waxholm.

Nej, nu ska jag groova till musiken, hahah jag fattar verkligen inte varför jag skrev så nyss ;)


♥ ♥ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback