förbannad

-

Det spelar ingen roll om ni hatar Miley, snälla svara ärligt nu. Ni kan ju inte hålla med om att hon är tjock !?
Jag blir skitförbannad när jag ser sån här, varför tror ni barn har ätstörningar, jo alla tror det är snyggt att va lika smala som Kate Moss! NEJ NEJ NEJ !!!! Jag är fan lika stor som globen om hon är tjock.
Herregud, vart fan är världen påväg, dom som har skrivit det här på sina bloggar och hemsidor måste seriöst hata miley, hon är ju jättevacker, om miley är tjock är ju kim kardashian och beyoncé stora valar. Alltså jag förstår inte vad grejen är med att klaga på kändisar, om jag gick fram till någon på stan och ba; fan vad tjock du är då skulle man ju seriöst få näsbenet knäckt !! Jag blir förbannad, vilken kille skulle inte vilja ha Miley liksom, och vilka tjejer skulle inte vilja ha hennes kropp ! Man blir ju chockad, klaga på översminkade tolvåringar istället !





   

♥   ♥   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback