20 Maj

-

Idag har dagen varit hemsk, jag började åtta imorse :( brukar aldrig börja så tidigt men vi hade nationella prov i matteA.
Provet va ganska svårt men jag kommer nog få g hoppas jag, jag missade förra provet så jag var tvungen att tjäna ihop minst 19 poäng på det hä provet för att få g, det var ganska stressande. Sen efter det hade vi samhällskunskap och svenska, typ dom mest uttråkande lektionerna någonsin, jag somnade nästan. Sen var det äntligen lunch men eftersom jag hittade hår i min mat så ville jag inte äta precis :(. Efter lunch var det dags för debatt, och fan vad jag och Tarja hade kul, vi skrattade nästan så vi kissade på oss, haha. Min sjuka humor går inte att förklara x) hehe. Nu är jag hemma, har typ precis hämtat Anton från fritids och ätit lite mellanmål.

Ikväll ska jag med Anna och Sandra och titta på några framträdanden i den lokala teatern :) det ska bli skitmysigt. Hoppas dom är duktiga !

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback